Mieszkasz lub pracujesz w Warszawie? Zależy Ci na czasie? Skorzystaj z odbioru osobistego swojego zamówienia!

Jakiś czas temu, odpowiadając na potrzeby naszych klientów, wprowadziliśmy możliwość odbioru osobistego zakupionych produktów. Do tej pory udało nam się zrealizować w tej formie i przekazać do rąk własnych blisko tysiąc zamówień! Mamy nadzieję, że jakość obsługi i możliwość szybkiego odbioru zakupionych suplementów diety, jest powodem do rosnącego zadowolenia naszych klientów.

Zapraszamy do skorzystania z opcji odbioru osobistego w naszym punkcie na ul. Namysłowskiej (Praga – Północ ) w godzinach pracy (poniedziałek-piątek 8:30 - 15:30), oto kilka zasad o których  musisz pamiętać:

  1. Sklep plantaMED.pl jest sklepem internetowym, nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej i obrotu gotówkowego, dlatego odbiory osobiste dotyczą jedynie zamówień złożonych i uprzednio opłaconych (przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów płatności online - payU) bezpośrednio na stronie internetowej sklepu.
  2. Sprzedajemy towar, który posiadamy w magazynie, ale to nie oznacza, że zamówienie jest gotowe do odbioru natychmiast po jego złożeniu. Prosimy cierpliwie poczekać na wiadomość e-mail z zaproszeniem po odbiór swoich produktów (znajdziesz nim wszystkie niezbędne dane i informacje, by do nas dotrzeć). Uwierz nam, robimy wszystko co w naszej mocy, abyś mógł odebrać suplementy diety tak szybko, jak to możliwe ale magazyn potrzebuje chwili, by skompletować i przygotować zamówienie.
  3. Produkty, wraz z dowodem zakupu, wydane zostaną klientom grzecznościowo w hurtowni bioU.
  4. Do identyfikacji paczki niezbędne nam będzie imię i nazwisko osoby składającej zamówienie oraz numer zamówienia (w formacie literowym, np.: ROFFLMOUD).
  5. Zależy nam na tym, aby klient realnie jak najkrócej oczekiwał na swoje suplementy diety, dlatego i my prosimy o ich sprawny odbiór. Zapraszamy do punktu odbioru w przeciągu 7 dni od chwili otrzymania wiadomości e-mail o jego zrealizowaniu.
  6. Punkt odbioru zamówień znajduje się na ul. Namysłowskiej 6C w lokalu U5. Nazwa ulicy niewiele Ci mówi? Zapraszamy do zapoznania się z mapą z zaznaczoną dokładną lokalizacją (lokale usługowe znajdują się na parterze, w podcieniach bloku a wejścia do nich znajdziesz od strony ulicy; nasz lokal ma na drzwiach numer U5 a na szybach drzewka w kolorze mlecznego szkła).
  7. Zamówienia przekazujemy dokładnie w takim kształcie, w jakim zostało złożone – nie ma możliwości zmiany produktów będąc u nas w punkcie lub po odbiorze swojego zamówienia.
  8. Uprzejmie prosimy o dokładne sprawdzenie wydanego towaru w chwili jego przyjmowania. Pracujemy sumiennie, ale jesteśmy też ludźmi – popełniamy błędy.  Wszelkie reklamacje po odbiorze paczki należy składać bezpośrednio do sklepu plantaMED.pl (a nie do grzecznościowego punktu odbioru, który nie ma uprawnień do występowania w imieniu sklepu plantaMED.pl).

Życzymy udanych zakupów!

Obsługa sklepu plantaMED.pl