PLN

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Razem za produkty (brutto):
Razem (brutto):
!!! Znowu obniżyliśmy koszty wysyłki! Lekkie produkty wysyłamy Pocztą Polską już od 8,99 zł !!! Mimo zmian rynkowych utrzymujemy również koszt Paczkomatu - tylko 8,49 zł dla małych paczek !!!

Zestawienie zawiera odpowiedzi na najpopularniejsze pytania trafiające do obsługi sklepu plantaMED.pl

 

1. Dowód zakupu – paragon czy faktura VAT? Jak otrzymać fakturę VAT? 

Do każdego zamówienia jako dowód zakupu wystawiany jest paragon. Na życzenie sklep może wystawić do zamówienia fakturę VAT. Wystarczy w trakcie składania zamówienia w polu komentarza wpisać prośbę o fakturę i upewnić się, że zamówienie zawiera wszystkie niezbędne dane (w szczególności numer NIP - pole do tego przeznaczone  pojawi się po wypełnieniu pola z nazwą podmiotu, na który dokument ma być wystawiony; NIP można również umieścić w komentarzu do zamówienia).

 

2. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście? Mieszkam blisko…

Magazyn sklepu zlokalizowany jest w podwarszawskim Stanisławowie i niestety nie jest przystosowany do odbiorów osobistych.

Na szczęście znaleźliśmy rozwiązanie tego problemu - przy zakupach możesz wybrać odbiór osobisty paczki i odebrać ją w naszej zaprzyjaźnionej hurtowni przy ul. Namysłowskiej w Warszawie. Zamówienie musi zostać złożone i opłacone z góry (hurtownia nie operuje gotówką) i odebrane w godz. 8:30-15:30 między poniedziałkiem a piątkiem. Wszystkie szczegóły dotyczące odbioru osobistego zamówienia otrzymasz w osobnym mailu po zakupach. Pamiętaj, że przekazanie paczki do punktu odbioru własnego zajmuje nam również chwilę - około 1 dzień roboczy.

Odbió® osobisty zamówienia ze sklepu plantaMED.pl

 

3. Czy to są na pewno oryginalne produkty?

Korzystamy tylko ze sprawdzonych źródeł sprowadzając preparaty zarówno od polskich, jak i zagranicznych dostawców. Znaczna ich część to znane marki, o ugruntowanej pozycji rynkowej.

Dodatkowo wiele produktów z naszej oferty może poszczycić się certyfikacją ekologiczną i znakiem etycznego podejścia do biznesu – fairtrade (http://www.plantamed.pl/98-produkty-certyfikowane).

Tam, gdzie tylko jest to możliwe opisy produktów uzupełniamy o detale takie, jak kraj pochodzenia, wskazówki stosowania czy zawartość substancji czynnych (warto przy oglądaniu danego produktu sprawdzać zakładkę “Specyfikacja”).

Dodatkowo, część produktów można zweryfikować samodzielnie na poczet ich dopuszczenia do obiegu na terenie kraju, wyszukująć je w witrynie Głównego Inspektoratu Sanitarnego pod adresem http://rejestrzp.gis.gov.pl

 

4. Jak mogę uzyskać kupon rabatowy?

Kupony rabatowe to przywilej, którym staramy się honorować naszych stałych Klientów – przyznajemy je indywidualnie w oparciu o historię już zrealizowanych w naszym sklepie zamówień.

Innym źródłem rabatów mogą być kody rabatowe pozyskane od naszych partnerów i przyjaciół – przydzielane są zazwyczaj w ramach działań promocyjnych I reklamowych.

Zachętą dla nowych Klientów może być trzecia droga - kupon rabatowy dokładany do paczki z każdym pierwszym realizowanym zamówieniem.

Proponujemy również korzystanie z bezpłatnej wysyłki zamówień. Przypominamy, że sklep pokrywa koszty wysyłki wszystkich zamówień, które przekroczą ustalony pułap – kwoty widoczne są podczas przeglądania sklepu w prawej górnej części strony www (obok ikony koszyka zakupowego).

  

5. Czy produkty mają polskie opisy i ulotki? 

Tak, prawo polskie jasno mówi, że preparaty muszą zostać opatrzone informacjami w naszym ojczystym języku. Są to m.in. dane dotyczące składu produktu, wskazanie producenta/dystrybutora odpowiedzialnego za preparat czy też rekomendowane dawkowanie. 

Część z tych informacji znajduje się w opisach produktów na stronie www (warto przy oglądaniu danego produktu sprawdzać sekcję “Specyfikacja” - tabela po prawo od zdjecia produktu, nieco poniżej ceny i opcji dodania do koszyka).

Sklep w ramach bieżących możliwości może do realizowanego zamówienia dołożyć ulotki i materiały promocyjne – prosimy taka prośbę wprowadzić do pola uwag przy składaniu zamówienia.

 

6. Chcę otrzymać paczkę na zagraniczny adres. Czy to możliwe?

W szczególnych przypadkach realizujemy zamówienia na zagraniczne adresy wysyłki. Ze względu na koszty dostawy skupiamy się tylko na tzw. bliskiej Europie.

Zamówienie zagraniczne musi:

  • zostać przedpłacone jedną z dostępnych form płatności (przelew bankowy lub też wykorzystanie PayU i tu płatność kartą lub też systemem epłatności),
  • jest realizowane tylko z wykorzystaniem Poczty Polskiej,
  • do jego realizacji musi zostać wybrana ostatnia z pozycji na liście metod dostawy – “Wysyłka zagraniczna…”

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zamówienia zagranicznego prosimy przed jego zlożeniem o kontakt mailowy i wskazanie w zapytaniu kraju doręczenia oraz orientacyjnej listy potrzebnych produktów.

 

7. Co obejmuje koszt wysyłki?

Na opłatę składa się kilka czynników ale główną pozycją jest koszt podyktowany cennikiem danego dostawcy (Poczta Polska, kurier, Paczkomaty…). W ramach ponoszonej przez Klienta opłaty sklep odpowiada dodatkowo za obsługę zamówienia – począwszy od kompletowania produktów, bezpieczne zapakowanie przesyłki (koszt opakowań ponosi sklep), przekazanie do firmy doręczajacej, obsługa statusów doręczeń etc.

Jeśli masz wątpliwości dotyczące kosztu wysyłki, możesz je zawsze zweryfikować na stronie www wybranego przez siebie dostawcy – sklep nigdy nie zarabiał i nie zarabia na kosztach wysyłki. 

Porównaj odpowiedź również ze znajdującym się poniżej podpunktem 10. 

 

8. Zapłaciłem przelewem, przesłałem potwierdzenie - czemu jeszcze nie wysłaliście paczki?

Oczywiście przyczyn może być wiele, ale generalna zasada dotycząca płatności poprzez przelew bankowy opiera się o realne zaksięgowanie środków na koncie sklepu. W związku z próbami nadużyć i fałszerstw potwierdzeń płatności, zamówienia "przelewowe" realizowane są tylko w oparciu o wpłaty zaksięgowane na koncie bankowym sklepu.

 

9. Potrzebuję porady zdrowotnej / indywidualnego doboru preparatu / przyjmuję następujące leki..., czy mogę wraz z nimi korzystać z... / choruję na... i mam następujące objawy... proszę o dobranie odpowiedniego preparatu...

Niestety nie prowadzimy porad w zakresie stosowania preparatów poza rekomendacją producenta. Są to zazwyczaj na tyle indywidualne i złożone kwestie, że naszym zdaniem nie powinny być konsultowane zdalnie. W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości związanych z obecną dietą, stanem zdrowia i indywidualnymi uwarunkowaniami dla własnego bezpieczeństwa powinniście Państwo skontaktować się z odpowiednim lekarzem specjalistą, dietetykiem czy terapeutą.

 

10. Czym jest pozycja "pakowanie" pojawiająca się przy kosztach wysyłki (zazwyczaj łącznie jako "Pakowanie i przesyłka")?

Na koszty wysyłki paczki składają się następujące składowe cząstkowe:

- koszt logistyczny, który ponosimy na rzecz firmy kurierskiej, Poczty Polskiej czy dla operatora Paczkomatów (stanowi on zazwyczaj około 70-85% całkowitego kosztu związanego z zapakowaniem i wysyłką paczki)

- oraz koszt opakowania (5-15%), koszt pakowania i zabezpieczenia paczki (10-15%).

Koszty składowe i ich proporcje zależne są od specyfiki danej przesyłki, przede wszystkim ilości i rodzaju towaru, jego wagi i objętości.

 

11. Poproszę o dostawę paczki między godziną 11:30 a 16:00. Poproszę o telefon od listonosza na godzinę przed dostawą paczki.

Standardy doręczania przesyłek są bardzo różne w zależności od wybranej firmy logistycznej. Niezależnie jednak od dostawcy należy pamiętać, że każda firma doręczajaca ma swój własny standard doręczeń i żadna z procedur nie uwzględnia obowiązkowego kontaktu z odbiorcą przesyłki przed doręczeniem.

Oczywiście przesyłki niedoręczone w pierwszym terminie są awizowane a dostawca podejmuje zazwyczaj kolejną próbę doręczenia lub zaprasza po odbiór do wskazanego punktu.

Jako sklep nie mamy niestety możliwości uzupełnienia etykiety nadawczej o jakiekolwiek dodatkowe prośbę czy uwagi. Etykiety są generowane automatycznie i zawierają tylko i wyłącznie podane podczas zamówienia dane teleadresowe.

Możliwe jest natomiast doręczenie paczki w określonym przedziale czasowym lub z opcją doręczenia najpóźniej przed wskazana godziną ale taka usługa to kilkukrotny koszt zwykłej przesyłki i nie są standardową opcją.