To ty kupując produkty w naszym sklepie decydujesz w jaki sposób mają do Ciebie dotrzeć.

Zawsze staramy się zaproponować naszym Klientom przynajmniej 3-4 różne opcje odebrania przesyłki.

Na chwilę obecną możesz wybierać pomiędzy opcjami:

  • odbiór osobisty zamówienia (ta opcja jest i zawsze będzie bezpłatna! Punkt odbioru znajduje się w Warszawie przy ulicy Namysłowkiej 6c w ciągu lokali usługowych. Decydując się na ten wariant złóż i opłać zamówienie z góry i poczekaj na wiadomość email zapraszającą do odebrania zamówienia; odbiory możliwe są między poniedziałkiem a piątkiem w przedziale czasowym 8:30-15:30 w lokalu oznaczonym logo plantaMED.pl; po zamówieniu poczekaj na osobne zaproszenie do odbioru paczki - wyślemy je w osobnej wiadomości email)
  • paczka kurierska (w znamienitej większości paczki kurierskie doręczane są do Klientów na następny dzień roboczy licząc od dnia wysyłki; jeśli składasz zamówienie przed południem to już jutro możesz mieć je u siebie! Pamiętaj, żeby ułatwić kurierowi pracę - podaj dokładny adres wysyłki i poprawny numer telefonu, zadbaj też o odliczoną kwotę gotówki w przypadku paczki pobraniowej)
  • Paczkomat InPost (ta opcja umożliwia odbiór przesyłek z wybranej maszyny 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu! Podczas składania zamówienia wybierasz do którego paczkomatu ma trafić Twoja paczka, czas realizacji to zwykle 2-3 dni robocze; do paczkomatu zamówisz również przesyłkę pobraniową, którą opłacisz w maszynie kartą płatniczą)
  • paczka w RUCHu (składając zamówienie wskazujesz, do którego z dostępnych kiosków sieci Ruch ma trafić Twoja paczka; jest to jedna z wolniejszych form dostawy i dotarcie paczki może zająć nawet 4-5 dni roboczych, ale jednocześnie jest to jedna z najtańszych dostępnych na polskim rynku metod wysyłki i warto dać jej szansę!)

W sklepie plantaMED.pl to Ty decydujesz, co jest priorytetem i samodzielnie dobierasz rodzaj przesyłki do swoich potrzeb!

Obsługa sklepu plantaMED.pl