To ty kupując produkty w naszym sklepie decydujesz w jaki sposób mają do Ciebie dotrzeć.

Zawsze staramy się zaproponować naszym Klientom przynajmniej 3-4 różne opcje odebrania przesyłki.

Na chwilę obecną możesz wybierać pomiędzy opcjami:

  • odbiór osobisty zamówienia (ta opcja jest i zawsze będzie bezpłatna! Punkt odbioru znajduje się w Warszawie przy ulicy Dąbrowszczaków 2/43 (wejście od ul. Ratuszowej). Decydując się na ten wariant złóż i opłać zamówienie z góry i poczekaj na wiadomość email zapraszającą do odebrania zamówienia; odbiory możliwe są między poniedziałkiem a piątkiem w przedziale czasowym 7:30-14:00 w lokalu oznaczonym logo plantaMED.pl; po zamówieniu poczekaj na osobne zaproszenie do odbioru paczki - wyślemy je w osobnej wiadomości email)
  • paczka kurierska (w znamienitej większości paczki kurierskie doręczane są do Klientów na następny dzień roboczy licząc od dnia wysyłki; jeśli składasz zamówienie przed południem to już jutro możesz mieć je u siebie! Pamiętaj, żeby ułatwić kurierowi pracę - podaj dokładny adres wysyłki i poprawny numer telefonu, zadbaj też o odliczoną kwotę gotówki w przypadku paczki pobraniowej)
  • Paczkomat® Inpost (ta opcja umożliwia odbiór przesyłek z wybranego urządzenia/automatu Paczkomat® Inpost 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu! Podczas składania zamówienia wybierasz do którego Paczkomatu® Inpost ma trafić Twoja paczka, czas realizacji to zwykle 2-3 dni robocze; do Paczkomatu® Inpost zamówisz również przesyłkę pobraniową, którą opłacisz w maszynie kartą płatniczą)
  • ORLEN Paczka (składając zamówienie wskazujesz, do którego z dostępnych kiosków sieci Ruch/punktu partnerskiego ORLEN ma trafić Twoja paczka; jest to jedna z wolniejszych form dostawy i dotarcie paczki może zająć nawet 4-5 dni roboczych, ale jednocześnie jest to jedna z najtańszych dostępnych na polskim rynku metod wysyłki i warto dać jej szansę!)

W sklepie plantaMED.pl to Ty decydujesz, co jest priorytetem i samodzielnie dobierasz rodzaj przesyłki do swoich potrzeb!

Obsługa sklepu plantaMED.pl