To ty kupując produkty w naszym sklepie decydujesz w jaki sposób mają do Ciebie dotrzeć.

Zawsze staramy się zaproponować naszym Klientom przynajmniej 3-4 różne opcje odebrania przesyłki.

Na chwilę obecną możesz wybierać pomiędzy:

  • odbiorem osobistym zamówienia (ta opcja jest i zawsze będzie bezpłatna! Punkt odbioru znajduje się w Warszawie przy ulicy Namysłowkiej 6c w ciągu lokali usługowych. Decydując się na ten wariant złóż i opłać zamówienie z góry i poczekaj na wiadomość email zapraszającą do odebrania zamówienia)
  • paczka kurierska (w znamienitej większości paczki kurierskie doręczane są do Klientów na następny dzień roboczy licząc od dnia wysyłki; jeśli składasz zamówienie przed południem to już jutro możesz mieć je u siebie! Pamiętaj, żeby ułatwić kurierowi prace - podaj dokładny adres wysyłki i poprawny numer telefonu, zadbaj też o odliczoną kwotę gotówki w przypadku paczki pobraniowej)
  • paczka pocztowa (zamówienia wysyłane przez Pocztę Polską realizujemy w standardzie usługi kurierskiej Paczka48 co oznacza, że Poczta Polska powinna doręczyć przesyłkę w przeciągu dwóch dni roboczych następujących po nadaniu przesyłki, 
  • paczka w RUCHu (składając zamówienie wskazujesz, do którego z dostępnych kiosków sieci Ruch ma trafić Twoja paczka; jest to jedna z wolniejszych form dostawy i dotarcie paczki może zająć nawet 3-4 dni robocze, ale jednocześnie jest to jedna z najtańszych dostępnych na polskim rynku metod wysyłki i warto dać jej szansę!)

W sklepie plantaMED.pl to Ty decydujesz, co jest priorytetem i samodzielnie dobierasz rodzaj przesyłki do swoich potrzeb!

Obsługa sklepu plantaMED.pl