Dla wygody użytkowników sklep plantaMED.pl oferuje trzy niezależne rodzaje płatności za zamówienia. Wszystkie cechuje bezpieczeństwo i wygoda.

Płatność za towar może być dokonywana przez klienta:

1. Przed wysłaniem towaru do klienta (przedpłata):

  • Przelew bankowy - dokonujesz wpłaty na rachunek bankowy sklepu ING Bank Śląski 79 1050 1025 1000 0090 9428 4107 - dane również pojawią się przy potwierdzeniu zamówienia oraz zostaną do Ciebie wysłane w wiadomości e-mail, ale dla wygody podajemy je również tu (wpłaty dokonujesz na rzecz: sklep plantaMED.pl, ul. Dąbrowszczaków 2/43, 03-474 Warszawa, Polska, ING Bank Śląski - 79 1050 1025 1000 0090 9428 4107 ).
  • System płatność online PayU – system płatności poprowadzi Cię za rękę - automatycznie wskaże odpowiednią kwotę i dane do wpłat. Twoim zadaniem jest zalogowanie się do swojego banku, lub podanie danych karty do opłacenia zamówienia. Płatności dokonuje się tą samą kartą, co w zwykłym sklepie. PayU obsługuje karty debetowe, kredytowe, krajowe i zagraniczne. Informacje dotyczące usługi PayU znajdziesz na stronie: http://www.payu.pl/

2. W momencie odbioru towaru (pobranie):

  • Gotówką do rąk przewoźnika - musisz przygotować odliczoną kwotę gotówką tak, by wręczyć ją kurierowi/listonoszowi przy odbiorze swojej paczki. Ta forma wysyłki jest droższa od przedpłaconej – pobrane środki przewoźnicy muszą przetransferować do sklepu i doliczają za to dodatkowy koszt (obsługa tzw. "pobrania" w całości zasila budżet przewoźnika, nie jest zarobkiem sklepu).

Sklep plantaMED.pl jest sklepem internetowym, co oznacza, że nie prowadzimy obrotu gotówkowego w punkcie na ulicy Dąbrowszczaków. Opcja ‘odbioru osobistego’ wiąże się z koniecznością przedpłacenia swojego zamówienia wybierając dowolną z przedstawionych powyżej opcji.