Z formalnego punktu widzenia, w kategoriach takich jak żywność, suplementy diety czy kosmetyka Klient kupując produkty musi liczyć się z tym, że nie ma prawa zwrócić zamawianego towaru.
Dokładnie reguluje to nasz regulamin i wykładnia prawa, ale można w uproszczeniu przyjąć, że nikt nie chciałby kupić produktu, w który wcześniej ingerował inny Klient.
Dlatego sprzedajemy tylko nowe, oryginalnie zapakowane i nigdy wcześniej nie otwierane produkty.
Zależnie od producenta, część preparatów ma specjalne zabezpieczenia (np. dodatkowe foliowanie i "zrywki"), które potwierdzają oryginalność zamknięcia. Warto zwracać na to uwagę. Kupując u nas masz pewność, że jesteś pierwszą osobą, która otwiera dany słoiczek czy saszetkę!
Prawo do zwrotu produktów nie jest tym samym, co zwrot / wymiana reklamacyjna towaru.
W przypadku jakiejkolwiek pomyłki czy stwierdzenia błędu w zamówieniu zawsze w pierwszej kolejności skontaktuj się z obsługą sklepu plantaMED.pl ("Kontakt") i opisz swój problem. Możesz oczywiście najpierw do nas zadzwonić, ale nadal będziemy prosili o zachowanie formy pisemnej i skorzystanie z formularza kontaktowego lub wysłanie wiadomości email.
Ważne: jeśli reklamacja dotyczy samej przesyłki (uszkodzenia kurierskie, naruszone opakowanie, zniszczony produkt przez kuriera) to przy odbiorze paczki spisz z kurierem protokół uszkodzenia przesyłki (dysponuje nim kurier). Zajmie to dosłownie chwilę a z pewnością ułatwi i przyspieszy rozwiązanie problemu.
Jeśli problem dotyczy samego zamówienia, daj znam znać, gdzie doszło do pomyłki - porównaj swoje zamówienie (masz je np. w potwierdzeniu przesłanym mailem) z paragonem (fakturą) dołączonym do paczki i realną zawartością przesyłki.
Jeśli masz wątpliwości co do poprawności zamówienia czy składu preparatu, pod żadnym pozorem nie otwieraj słoiczków i saszetek - najpierw skontaktuj się z nami! ("Kontakt")
Jesteśmy tylko ludźmi i zdarza nam się popełniać błędy. Sami jesteśmy klientami i wiemy, jakim problemem jest reklamowanie / wymiana towaru. Dlatego też dołożymy starań, żeby Twoja sprawę rozwiązać priorytetowo i możliwie bez dodatkowych obciążeń.
Nawet, jeśli okaże się, że musisz nam coś odesłać do wymiany, to jako sklep zrekompensujemy Ci poniesione koszty wysyłki.
Bo jesteśmy uczciwi i gramy fair!
Obsługa sklepu plantaMED.pl